Scary stuff


Ni vet alla är juh rädda för något. Även om det inte är en direkt fobi så finns det alltid något som gör en rädd.
Tänkt iaf dela med mig av några saker som skrämmer skiten ur mig

1: Clowner
Seriöst hur kan någon tycka dom e roliga? Med sitt fejkade smile och faktumet att dom helt enkelt är creepy

2: Myror
Myror är äckliga och livsfarliga! Tro mig dom små skitarna väntar bara på rätt tillfälle att utplåna oss människor och ta över världen. Har ni någonsin tänkt på hur många myror det finns och hur få av dom det egentligen skulle behövas för att käka upp en människa. Och jag snackar inte om våra små svartmyror (även om dom oxå e läskiga) utan dom här större äckliga sakerna som finns i blandannat afrika och australien.

3: Att bli gammal
Jag är livrädd för det. Jag har inte ens fyllt 21 än men har redan åldersnojja och ångest. Tror det mesta av det ligger i att jag är rädd att vakna upp en dag, inse att jag är 35, vara misslyckad och undra vad jag egantligan gjort i livet. När jag skulle fylla 20 var det knapprt att jag ville fira för jag hade sån ångest över att jag inte längre var tonåring =/

4: Cyklar
För några år sen körde en cykel in i mig bakifrån i väldigt hög fart. Egentligan gjorde ingen av oss allvarligt illa sig. Han flög några meter in i bukarna och jag hade fina knär och händer och ett par trasiga byxor..
Men än idag blir jag fortfarande nervös när jag hör en cykel bakom mig.

Nää nu får det räcka.. Vad är du rädd för?


Btw min syster är smart! Bevis här



Morra från Mumindalen. En stor svart skepnad som tyst glider fram över landskapet och förvandlar allt han rör vid till is.



Håller även med om åldersnojan. :P

2010-05-09 // 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback