Min måndag

 
Efter att ha jobbat alla mina timmar i helgen kom jag hem i morse vid 9 tiden. Käkade lite av gårdagens middag sen  körde jag i gång en film och stenslocknade i sängen. Vaknade när pojken kom upp med kaffe vid 6 tiden. Väldigt skönt att sova ut måste jag säga!
 
Nu är jag ledig fram tills på torsdag då jag igen ska ha training så blir ett till dagpass. Har training för samma konto som förra veckan och pojkarna där att trevliga och roliga så ska inte bli några problem alls.
 
Mina lediga dagar ska jag mest ta det lugnt på. Måste göra lite sånt som att tvätta och städa bara. Pojken jobbar från jobet den här veckan så kommer bli ensam hemma alla dagar vilket kan vara lite skönt ibland. En eftermiddag skulle jag oxå följa med Sanna in till stan för att hjälpa henne hitta en klänning till ett dop. Det är bra för då vet jag att jag kommer lämna  lägenheten iaf någongång de närmsta dagarna.
 
Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och läsa lite bloggar och sånt
 
 
 
Ni ser nog inte så bra men har blivigt kär i min nya tröja jag hittade på Pennys. Den är full med Musse och Mimmie Pigg. Vill försöka vara lite mer färgglad nu till sommaren
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback