Sunset Beach

 
Det är ovanligt lugnt ikväll. Antagligen för att det är påsk och inte många spenderar kvällen med att jobba. Antagligen kommer det vara ännu lugnare på måndag då det är en riktig röd dag oxå. Om inte något går åt helvete och något viktigt system går ner någonstans. Men vi hoppas på det lugna.Jag är fullt nöjd med att sitta här och kolla på serier.
 
 
Tidigare i veckan hittade jag en serie som jag sporadiskt letat efter länge nu. Sunset Beach. När jag var liten gick det varje dag på tv4 sådär ganska lagom efter att man slutat skolan så såg en hel del av det. Jag och Tires kollade ofta tillsammas på det. Men ofta missade man och har velat se det igen.
 
Kollade upp det och tänkte först, men lugnt det är bara 3 säsonger så det kan jag juh faktiskt klara av. Sen insåg jag att varje säsong har ungefär 250 avsnitt. Jag borde ha räkna ut det redan innan då det var en sån eveighets serie. Ni vet typiska sopan där samtidigt som det känns som att massor händer hela tiden så kommer dom ändå ingenstans. Menar har tagit mig igenom 17 avsnitt nu och fortfarande har inte alla personer i öppnings presentationen (eller vad det nu heter dom kör i början av ett program) varit med än.
 
Men kul är det! Skit löjligt men kul =D
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback