Lördag

 
 
Så den här saken uppdateras inte speciellt mycket nu för tiden. Försökte göra ett inlägg tidigare i veckan men sen krånglade bloggen och skiten varken publiserades eller sparades. Vilket antagligen var lika bra. Mycket möjligt att även om jag inte fått sparken så hade jag nog fått en ordentlig tillsägelse om det inlägget spridigts på jobbet. Jag var väligt arg den dagen det skrevs. Känns som att jag varit arg och frustrerad var och varannan dag senaste veckorna när det kommer till jobbet =/
 
Men nästa vecka är det nya tag som gäller! Jag har äntligen fått den efterlängtade förflyttningen till mitt nya team =D (bara lite mer än 3 månader efter att jag faktiskt fick jobbet) Så på måndag börjar jag på Out of Hours teamet. Kommer bli väldigt rörigt i början för mig då jag inte än fått träning i hälften av de 8 konton jag nu kommer supporta och den träningen jag fått har varit exremt basic. Men till att börja med kommer jag bara vara inskillad att ta samtal för 3 konton. Var av ett är mitt egna lilla som jag kan nästan utan och innan. Sen är det en extrem lättnad att jag iaf första dagarna kommer gå dubbelt med OOH subben jag ersätter.
 
Första veckans schema är väl ingen dröm, 16-00.30, men det kommer växlas om med nätter och helger senare. Just nu är jag bara fruktansvärt glad att äntligen få byta =D
 
Ikväll blir det relatvivt lugnt. Ska in på skype senare och hälsa på Mamma och Eva som fyllt år i veckan sen lite senare blir det middag och drinkar med pojken som gäller. Funderade på bio men fanns inget roligt här i blanch och city kändes för långt bort så vi nöjde oss med käk ist.
 
Men nu ska jag dricka lite mer kaffe och lata mig 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback