God morgon

 
 
Så nu sitter jag på jobbet. 1 timme och 10 minuter kvar på det här passet sen så blir det att åka hem. Det funkar ganska bra ändå. Fast sen så får jag än så länge bara samtal från mitt förra konton och där vet jag juh redan hur allt funkar så lite fusk kanske.
 
Innan jag började skiva här satt jag på fb och kollade på gamla foton, stalkade lite folk man tappat kontakt med osv. Nostalgi tripp som fan just nu kan jag säga.
 
Finns vissa saker jag verkligen saknar från förr i tiden. Vissa personer, vissa aktiviteter, vissa ställen.
 
Men till större delen är jag ganska nöjd med hur mitt liv ser ut idag. Jag har vänner jag gillar, en pojke jag gillar, en underbar lägenhet jag trivs i, roommates som är relativt lätta att bo med, ett jobb som jag kan överleva. Jag har det ganska bra ändå
 
Men längtar ändå hem ibland
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback