Gnäll

 
Så igår lärde jag mig vilken bullshit det är att inte kunna boka bord för mindre än 6 pers. När vi ringde för att boka och de sa det så tänkte vi, okej men då måste det juh gå att få ett bord för två ganska lätt. Problemet var att sen när vi kom dit var det 45 minuters vänte tid. Om om ni aldrig käkat på Capain Americas tidigare kan jag berätta att banligtvis betyder 5 minuters väntetid att man får bord om 20 min. 
 
Det stör mig. Själva grejen med att boka bord är juh att man inte ska behöva vänta en timme innan man får sätta sig. Varför i helvete får man inte boka bord för ett sällskap mindre än 6 stycken? Hmpf!
 
Iaf bestämde vi oss för fuckit vi går någon annanstans. Så ist blev det att prova Nandos för första gången. Man har juh hörst så mycket gott om stället. Först tyckte jag menyn var lite tråkig men när vi väl fick maten så var den ändå ganska god. Däremot så var det lite störande att när vi satt kanske halvvägs genom maten så kom servitrisen och bad oss betala för att de skulle gå upp med kassan. The fuck? Ska väl nämna att det var en timme innan de stängde oxå så var inte det det handlade om. Sen när vi käkat klart, jag har högst 3 sek tidigare lagt ner gaffeln så kommer hon igen och tar våra tallrikar frågar om vi vill ha kaffe eller om vi är klara. Kanske egentligen inte så farligt men det kändes verkligen som att de bara ville bli av med oss. Och att komma och be oss betala när vi sitter och käkar förstör lite känslan.
 
Jaja vi sket i det och drog hem och söp oss fulla med pojkarna i huset ist. Det var kul det med även om jag gav upp först runt 2 tiden i natt
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback