Snart är det nästan helg

 
Den här veckan tar verkligen på krafterna. Jag blev ombedd att gå in på mitt gamla konto och floorwalka/ge training som övertid den här veckan. Då jag redan har kvälls passet så fick jag välja själv hur mycket övertid jag ville ha. Pengakåt som jag är tänkte jag att fuck it det är bara en vecka så vi kan ta i nu. Där med blev det 5 timmar på gamla kontot varje dag.
Det gör att jag kommer in kl 11, kl 16 går jag vidare till mitt vanliga jobb och stannar till 00.30 sen om igen nästa dag.
Jag är lite imponerad över hur bra jag klarat att jobba 13 1/5 timme de här dagarna men samtidigt måste jag erkänna att det börjar bli lite jobbigt. Mest för att jag är så förbannat trött på att spendera all min tid i den här byggnaden. Men när nästa lön kommer så kommer det vara så värt det.
 
I helgen är det juh min födelsedag och det ska juh såklart firas. På lördagen blir det grillfest hemma hos mig och antagligen utgång senare på kvällen. På söndag då jag egentligen fyller år blir det att ta det lugnt hemma och skypa en stund med familjen.
 
Har planerat att bjuda på Jello Shots på lördag men måste hitta någon tid till att göra dom bara. Förhoppningsvis klarar jag att offra en timmes sömn på fredag så att det hinner bli klart.
 
Så med dessa tider och denna helg framför mig kan ni kanske tänka er hur mycket jag längtar till att jag slutar på fredag kväll och kan ta helg. Sen hjälper det oxå att min helg kommer vara fram tills nästa torsdag =P
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback