Jag gillar inte rubriker...

 
Just nu sitter jag i soffan och väntar på att maten ska bli klar. Andreas håller på och lagar köttfärssås och spagetti. Är trevligt att ha honom och Mattias tillbaka från Sverige. Förra veckan då dom var borta levde jag på stek och sallad nästan varje dag, med lite frukt inslängt här och där.
  
       
 
Planen ikväll är att gå och se World war Z på bio. Har inte läst boken och knappt sett någon trailer så vet inte så mycket mer än att det ska finnas zombies med i filmen. Och det kan juh aldrig vara fel.
 
 
 
Imorgon blir det att jobba dag skift. Ska ha någon training om jag minns rätt. Hmm ska nog gå in och kolla vad det handlar om för något. Ska även ha en One2One på morgonen. (tänk typ utvecklingssamtal fast på jobbet) Ska bli intressant. Egentligen ska man ha en en gång i kvartalet eller kanske en gång i halvåret. Jag har inte haft ett på 1 1/2 år typ. Under tiden har jag bytt konto 2 gånger och manager kanske 4 eller 5 gånger. Får se om dom har något intressant att säga.
 
Och nyss fick jag veta att det inte blir någon World war Z på bio ikväll. Av den enkla anledningen att det inte visst inte fanns några biljetter kvar. Nu ska vi bestämma om vi ska kolla på något annat eller helt enkelt ta det imorgon. Lutar nog mot imorgon. Enda är att jag är smått rastlös och vill hitta på något. Jaja får se hur det blir
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback