Grattis Sverige

 
 
Halva huset är ledigt idag då det är Sveriges nationaldag och därmed röd dag i Sverige. Vissa jävlar har tur.. Själv måste man in till jobbet för kvällspasset kl 4. Så blir det när man tar mer samtal från UK än Sverige. Dock tycker jag att det borde bli en ganska lugn kväll. Inte av någon speciell anledning nutan bara för att jag känner för att det borde bli det.
 
Strax blir det att hoppa in i duschen sen promenera iväg till Tesco och handla lite. Kanske borde ta duschen efter egentligen med tanke på hur svetten kommer rinna efter en promenad i värmen som är just nu men men.
 
Blir ganska fullt upp närmaste veckorna. Först i helgen fyller Daniel år, så ska jag och säga hejdå till pizzan hemma hos Anders och sen IKEA.
Nästa helg är det juh min födelsedag och då blir det grillfest och antagligen utgång. Sen redan på måndagen försvinner halva huset plus en Anders till Sverige. Huset kommer iaf tillbaka efter en vecka men ändå.
 
Mitt i allt jobbar jag 16-00.30 måndag till fredag (det enligt mig sämsta skiftet) så kommer väl vara halv död när det lugnar ner sig
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback