Allmänt babbel

 
Nu är det bara drygt 7 timmar kvar innan det blir helg för min del. Just nu behöver jag det verkligen oxå. Vill bara hem och slappna av nu.
 
Nästa vecka kommer bli ännu värre tidsmässigt men förhoppningsvis oxå roligare. Sen kommer jag sitta där med underbara övertidspengar som alltid gör saker lite lite bättre.
 
I morgon är det juh hem till Anders som gäller. Veckan efter min födelsedag flyttar han hem till Sverige igen. Yeey för honom men lite deprimerane. Har varit skönt att någon mer från familjen funnits här men anar att jag får klara mig nu. För min del kommer det nog ta ett tag till innan jag flyttar tillbaka till sverige.
 
Jag vet att jag sa 6 månader kanske ett år när jag först flyttade och nu är jag uppe i 2 år. 2 år i förrgår faktiskt, hur fan kunde jag missa det?! Men jag trivs bra här. Jag trivs med hur mitt liv är här.
Självklart saknar jag mitt lilla stockholm oxå, med min familj, mina vänner och vovvarna. Men bara inte tillräckligt för att ge upp det jag har här och nu.
 
Jaja nu var det inte alls sånt jag skulle skriva om.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback