Vineyard

 
 
Fredagar är jävligt härliga ibland. Humöret stiger av bara vetskapen av att imorgon behöver jag inte jobba. Aldrig innan jag flyttade hit har jag uppskattat fredagar lika mycket. Vilket antagligen var för att jag aldrig jobbat riktigt normala tiden men ändå.
 
Ikväll blir det (suprise suprise) vineyard för mat och öl. Anders ska komma och käka med oss oxå. Då ska han få sin julklapp som fanns här på Irland och min födelsedags present eftersom han fyllde år i veckan.
 
Har tidiga passet idag så blir nog att åka hem nån timme innan man promenerar bort dit. Tror jag spendera tiden med att för supa. Har ett sug efter att bli riktigt jävla full idag =D
 
      
 
 
Jag senare ikväll =P
 
 


» Ida

Åh vineyard! Saknar!!

Svar: Alltså jag skiter i om det inte är speciellt överdrivet god mat och ganska dålig service. Jag älskar det stället!
Catitzi

2013-01-11 // 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback