Rubrik

 
Så väldigt sporadisk jag ska vara i den här bloggen då.
 
I fredags blev det juh som sagt Vineyard. Inte speciellt sen kväll men väldigt mysig. Dock glömde jag Anders julklapp och födelsedags present hemma i hallen. Skillat som fan när jag till och med tagit mig tid att slå in skiten.
 
Dunderfyllan lyckades jag ist med hemma på lördagen. Hängde mest för mig själv och läste innan Daniel skulle iväg och de andra två tyckte att jag skulle ta hans plats i spelandet. Först då insåg jag hur faktiskt onykter jag var. Misstänker att de andra två tyckte jag var smått jobbig =P Men jag hade iaf kul när jag sprang runt och sköt monster i Borderlands 2 utan att egentligen ha någon som helst koll på vad jag sysslade med!
 
 
Söndag blev en riktig bakisdag med pizza och chips i sängen där jag spenderade större delen av dagen. hängde kanske nån timme på kvällen i soffan därnere, annars låg jag bara och läste och kollade serier.
 
Hittade btw några bilder från nyår på Rebeccas blogg som jag så fräck snodde två av. Väldigt smickrande bild på mig såklart. Lite deprimerande att jag alltid hatar mig själv på bild menmen
 
 
Rebecca är en sån där människa som jag är lite imponerad över då hon faktiaskt lägger ner lite tid på sin blogg
 
 
 


Awwww!

2013-01-30 // 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback