Min helg?

 
Har ni haft en skön helg?
 
För mig har det varit ganska lugn. Har spenderat större delan av tiden med att spela Saints row 2 men Andreas. Jag har fastnat helt. Tycker det är skit kul att springa runt och skjuta men måste erkänna att jag verkligen suger på att köra bil i det spelet. Helikopter och flygplan klarar jag men fyfan för dom där bilarna.

 
Det enda andra jag gjort i helgen var i lördags kväll då det blev spel och alkohol i Sanna och Håkans nya lägenhet. Faktiskt kul även om jag förlorade på både pictionary och Monopol men va fan kan juh inte alltid vinna =P
 
Igår lyckades jag även tvätta och städa lite. När Andreas och Mattias drog och handlade mat till veckan stannade jag och Daniel och städade lägenheten. När vi ändå höll på var det lika bra att fortsätta in till sovrummet så man fick det gjort. Sen när dom andra kom hem spelade vi lite mer igen =)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback