Hellu

 
 
Så här har jag inte skrivit mycket alls senaset tiden. Men jag har faktiskt två anledningar/förklaringar
 
1. Jag fick en försenad julklapp i form av en fin läderinbunden dagbok. Så har väl mest skrivit i den ist när jag kännt för att skriva av mig.
 
2. Vi har fullt med newhires på jobbet så jag sitter nästan konstant med någon brevid mig som ska lyssna på mina samtal och som jag ska lära saker. Känns inte helt bekvämt att sitta och blogga då.
 
 
Annars lallar väl allt vidare som vanligt. Imorgon har Swe Pool en team night. Till Captain America och käka och dricka. Har inte bestämt mig för om jag ska med än. Först så vet jag inte om jag är sugen på att hänga med människor, just nu känner jag mest för att spendera helgen i sängen och läsa. Sen så tycker jag att det var lite oskillat av dom att planera in en team night samma vecka som man betalar hyran. Folk brukar inte direkt vara rika den här veckan. Och om vi ska ta oss iväg på sommarens semester så behöver jag börja spara lite redan nu.
 
Den semestern kan jag berätta lite mer om sen, den förtjänar ett eget inlägg =P
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback