God morgon

 
Nu var det måndag och jag är tillbaka på jobbet. Bestämde mig för att börja sex ist för sju och åka taxi in till jobbet med pojkarna. Ingenting händer här så här tidigt men det är skönt att kunna smita en timme tidigare.
 
Har hört att mitt konto ska få en (eventuellt två) ny person idag. Man har juh manpower training första veckan man börjar men dom brukar gå runt med dom så att dom får hälsa på sitt nya team så ska bli spännande.
 
Berättade jag btw att jag fick jobbet jag sökte där före jul =D Helt bäst!
Vet inte så mycket mer än att jag fått det och att det med största sannolikhet kommer ta minst en månad innan jag får byte. Berättar mer när jag vet mer. Ville bara säga att det är helt bäst!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback