Choklad

 
 
Vet ni vad jag ska göra idag?
 
Jag ska baka! =D
 
Först blir det till Dunnes efter jobbet och handla skit sen ska jag hem och baka. Tror att det blir nån kladd/choklad/nogat/snickers kaka eller nått. Beror lite på vad jag hittar i affären.
 
Har inte bakat på säkert 2 år. Inte sen efter att jag flyttade hit iaf. Har egentligen aldrig varit överdrivet mycket för att baka men fick för mig för några dagar sen att jag skulle göra det nu. Egenligen hade jag tänkt göra det i helgen men sen kändes det som att det blev lite mycket.
 
Ska hinna med både pizza hos Anders på fredagen och gå på dejt på lördagen. Kanske inte så mycket för vissa men jag älskar att bara lata mig på helgerna så brukar undvika att ha något bestämt alls.
 
Ska försöka uppdatera er sen om jag bränner ner köket eller inte =)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback