Bättre sent än aldrig?

 
Så jag övergav er lite i veckan. Jag vet. Dåligt gjort av mig kanske men va fan.
 
Som jag skrev i tisdags blev det ett lite långt pass den dagen. Tanken var att jag dagen efter skulle smita redan vid två men självklart med min tur dök ingen annan av mitt team upp. Så inte bara blev det en heldag där, utan även övertid då jag var tvungen att täcka linan. 
 
Samma sak hände dagen efter men då var iaf en av kvällspersonerna söta och kom in lite tidigare så jag slapp sitta kvar till fyra.
 
Vore det inte för Sanna som höll mig sällskap tisdag och onsdag hade jag nog blivigt galen. Nu har iaf fått be mesta av sina behörigheter klara så om det händer igen kan hon hjälpa mig mer med samtalen =)
 
Väldigt underbart var det idag då resten av folket dök upp. Måste erkänna att jag sket i att jobba en stor del av dagen bara för att njuta av att slippa.
 
Nu sitter jag i soffan här hemma och väntar på att Andreas ska sluta jobba om en kvart. Då ska vi spela något spel som tydligen påminner om GTA. Skjuta folk och stjäla bilar låter juh faktisk skoj :D
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback