Lördag

 
 
Sitter smått bakis i soffan och dricker underbar cola just nu. Gårdagen spenderades bara hemma. Först spelade jag och Andreas massa Saints Row 3 (blev klara med 2an förut) och sen blev det till att spela trivial pursuit med de andra pojkarna.
 
Antons sista dag på jobbet var i onsdags så han hade med sig lite spel och sånt för att sälja av innan han åkte hem till Sverige. TP köpte egentligen Sanna men då hon och Håkan skulle direkt till flyget efter jobbet fick jag med det hem så länge. Jag köpte ett Alfapet samtidigt som jag muttrade över att han redan lovat bort poker markerna.
 
Jag kan juh säga att jag inte vann igår men helt sist kom jag nog inte heller. Att spela TP är väldigt mycket nostalgi och lite ångest för mig. Vi spelade det ofta hemma hos pappa när jag var mindre och jag vet inte säkert om det beror på att jag var yngst eller om det bara för mina smarta syskon men har aldrig vunnit i det spelet. Och alltid kännt mig sämst när jag spelat det. Insåg först igår att jag undvikit det spelet i många år nu. Lite samma sak brukade det vara med Alfapet oxå förut. Men det kom jag över efter allt betapet spelande på jobbet =P
 
Idag blir det iaf att bara ta det lugnt. Vi var förbi spar förut så Andreas ska fixa fattiga riddare åt oss till frukost om ett tag och jag tänket nog bara läsa och hänga med datorn eller nån serie hela dagen. Senare i eftermiddag ska jag titta in på Skype en stund och hälsa på familjen oxå
 
 
Så farligt bakis tycker jag ändå inte att jag ser ut =D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback