Saker som luktar gott

 
 
Igår när jag åkte in till city för att träffa Ida bestämde jag mig för att jag skulle skämma bort mig själv lite den här veckan. Första veckan med nya lönen kändes det som en bra ide.
 
Efter lite funderingar på böcker, skor och kläder bestämde jag mig för att ist promenera bort till Body Shop och köpa det bästa av allt, saker som luktar gott. Och här har ni resultatet:
 
Ursäkta bildkvaliten
 
Nu är inte allt från Body Shop, tog en sväng förbi Pennys men allt som allt slutade det med
 
Mango Sugar Body Scrub, Coconut Shower Cream, Vitamin E Sink-In Mousture Mask, Vinyards Peach Body Lotion, Nivea Soft, 2 par Strumpbyxor (1 par helsvarta och 1 par med rispor i), Essence Pro White Hardender för naglarna och en vit kajal penna
 
Bästa köpet var nog vinyard peach grejen, den luktar helt underbart!
 
Men nu har det faktikt slutat regna så ska smita iväg och hoppas att det håller i sig tills jag är framme i shoppingcentret.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback