Pruttdag

 
 
Alltså idag är ingen bra dag alls. Vaknade iaf i relativ vettig tid som jag försökt med hela veckan och planen var att jag då skulle ta tag i tvätten. Men det sket sig för att jag helt enkelt vaknade på ett sånt skit humör. Sen blev det bara värre. Ni vet en sån dag då man bara känner sig ful och tråkig. Håret ser trött och risigt ut, alla kläder sitter fel och man känner sig fet, sminket blir bara fel och man ser bara fulare ut, man är värdelös och kan ingenting.
 
Slutade med att jag spenderade 20 min på att röja undan i köket och sen satt jag bara i soffan och surade framför Sunset Beach innan jag drog till jobbet.
 
Jobbet suger oxå. Min favorit plats och min backup plats var upptagen när jag kom hit så satte mig där jag aldrig suttigt förut, vilket inte är något större problem egentligen. Problemet kom när ingen av de 3 (!!) nätverksportar som sladden nådde till funkade. Så jag fick helt enkelt ta och koppla ur min dator ta mina grejer och sätta mig på platsen i hörnet ist. Hur jävla svårt ska det vara att se till att nätverksportarna i en IT support byggnad fungerar så att folk kan fucking jobba här?! Suck..
 
 
Men imorgon så ska allt vara bättre. Imorgon är jag ledig =D planen är att runt 1-2 tiden så drar jag ner på stan och och där ska jag till Chapters och leta böcker och sen så ska jag boka en tid för att tatuera mig nästa helg! Sen när pojken slutat jobba så ska han oxå dyka upp. Blir att shoppa lite sen så kan jag säkert lura med honom att käka =)
 
Är ledig på fredag oxå men sen blir det att jobba 7 dagar irad vilket kommer vara mindre roligt. Men nu har dom iaf ändrat om i schemat så om bara nån vecka börjar jag med natt pass varvat med kvällarna
 
 
Upptäckte nyss att min jobb laptop har en cam
 
 
Jävlar vad sexig jag känner mig idag
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback