Jobb

 
 
Jaha så nu var man 2 timmar och 30 minuter in i det första 12 timmars passet. I morgon har jag ett till.
 
Efter samtalet jag hade nyss behöver jag en rök paus! Jag vill mörda vissa människor som av mig mig träning och kyssa snubben som räddade mig genom att göra jävla mycket mer än vad som står i hans arbetsbeskriving.
 
Men nu skiter vi i det. Om en halvtimme kommer jag ha lugnat ner mig och en halvtimme till så har jag nästan glömt det. Förutom hjälpen, den är <3
 
Har inte så mycket intressant att säga egentligen. Ska till Vinyard en sväng ikväll efter jobbet. Då jag ska upp och jobba imorgon igen så blir det bara käk och en öl sen hem tidigt. Men mysigt att se andra människor iaf =)
 
Nej nu ska jag nog ta den där rökpausen jag pratade om
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback