Hej igen

 
 
Oj, här har det varit tyst ett tag. har haft fullt upp större delen av veckan. Andreas och Mattias föräldrar har juh varit på besök i Dublin så har lekt turister med dom. Hyrde bil i två dagar och åkte bland annat ut till Cliffs of Moher som var jätte häftigt! Har velat åka dit sen jag flyttade hit.
 
Sitter på jobbet så kan inte visa några bilder men ska se om jag kan ladda in dom på datorn imorgon så ni kan få se.
 
Klockan är bara 20 över 10 här så har strax över 10 timmar kvar innan jag får gå hem. Suck. De här 12 timmars passen är sköna då jag jobbar mindre i veckan och dom är ganska lugna men fan vad tråkiga och långa dom är. Jaja ska väl inte gnälla
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback