God morgon!

 
 
Just nu sitter jag smått nyvaken i soffan. Imorse strax innan kl 7 vaknade jag när pojken skulle gå till jobbet. Typ en halvtimme efter var jag helt klar vaken och funderade på om jag inte skulle ta och gå upp ist. Gick juh faktiskt och la mig tidigt igår. Men tillslut somnade jag igen och ist vägrade vakna när klockan ringde första gången vid 9 tiden. Hade det inte varit för att jag bett pojken ringa och kolla att jag var vaken så hade jag nog fortfarande sovit. Bra att man känner sig själv iaf.
 
Nu tänker jag ta det lugnt en stund innan det blir att promenera iväg till shopping centret. Blir inte så mycket rolig shopping dock. Ska mest förbi deals och köpa lite deo och sånt. Sen blir det en sväng förbi mataffären oxå.
 
Jag igår med mitt lilla drinkglas och fina pyjamasen jag fick av pojken
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback