En lista

 
 
Jag är uttråkad. Då händer sånt här
 
Namn: Catrine
Kallas för: Cattis, Catitzi (eller Titzi), Kitkat
Stjärntecken: Tvilling
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Tungan och öronen
Tatueringar: 1, men en till på lördag =D
Längd: 163 cm enligt passet
Skostorlek: 39
Hårfärg: Rött
Fräknar: Jupp
Motto: Hakuna Matata
Kär? ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? Inte direkt
Tycker du att du är attraktiv? Oftast ja, ibland inte
Dricker du? Antagligen mer än jag borde
Röker du? Jupp
Vilket schampo använder du? Växlar för mycket. Kommer inte ihåg vad det jag har nu heter
Vilken parfym använder du? Body Shops body mist Pink Grapefruit
Vad är du rädd för? Myror, clowner, att bli gammal
Gillar du att tvätta? Haha ett skämt eller?
Gillar du berg- och dalbanor? Klart =D
 
Senaste…
Låten du hörde: Kan jag helt ärligt inte svara på. Vet att jag hade Spotify igång innan jobbet idag men kommer inte ihåg vilken låt som var sist
Låten du laddade ner? Sorry, vet fortfarande inte
Personen du ringde? Pojken
Personen som ringde dig? Taxin
TV-program du såg? Big Bang theory
Person du tänkte på? Andreas antar jag eftersom jag undrade om han fortfarande var med på USA grejen
 

Favorit…
Låt: Oj massor men har lyssnat en hel del på Justin Timberlakes Suite and Tie
Sak att göra: Sova
Dryck: Kaffe
Kläder: Har en liten förälskelse i min nya svarta kjol.
Bil: 1967 Chevy Impala
Serie: Big Bang theory får det bli den här gången
 
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? dum fråga
Gråtit över en flicka? dum fråga
Ljugit för någon? Jupp
Varit i slagsmål? Jo kanske lite.
Blivit arresterad? Alltså åkte fast för snattning när jag var liten, räknas det?.
Träffat någon från internet IRL? jupp
Varit kär? Ja

 
Senaste…
Boken du läste? Boken jag läste för första gången. Hunger Games serien, boken jag läste i som jag läst förut: Working for the Devil
Personen du fick e-mail av? Delivery Centre
Personen du fick brev av? Lönespec i torsdags skulle jag tro
Personen du fick sms av? Pojken
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var ett tag sen... I julas antagligen
Saken du köpte? En cola ur maskinen här på jobbet
Saken du blev arg på? Inte direkt arg men fiskhuvudet på balkongen tyckte jag väl var lagom underhållande
Vad har du gjort idag? Kollat serie, färgat håret, lagat mat, fikat med Sanna och nu sitter jag på jobbet
När stiger du upp på morgonen? Beror på vad jag gör, till vardags nu antagligen mellan 10-12
När går du och lägger dig på kvällen: Men det beror juh på det mer. Ikväll slutar jag halv ett så går väl och sussar runt två inatt
Vad har du på dig? jeans tshirt och hoodie
Var har du ont? I ryggen, måste fan leta upp en bättre stol
Använder du hårspray? Sällan.
Kan du stå på händer? Mot en vägg kan jag =D
 

Salt eller socker? salt
Kyckling eller fisk? Kyckling
McDonalds eller Burger King? burger king
Cola eller Pepsi? Cola
Dag eller natt? natt
Mys eller fest? humör fråga
Tv eller datorspel? Växlar, just nu dator skulle jag säga
Gillar du ketchup? inte överdrivet men funkar till en del
Är du glad nu? Inte överdrivet, mest uttråkad
Var du glad igår? När jag kom hem från jobbet hade jag världens lyckorus. Varade i kanske en timme innan jag blev skit trött
Stockholm är… ? Mitt hem
Göteborg är… ? För glada människor och Liseberg
Skåne är... ? Nästan danskar
Kan du sjunga? ja kan kan jag väl men vackert är det inte
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du har besökt: Större delen av Norden, England, Skottland och Irland
Land du vill besöka? Just nu satsar vi på USA
 
stal frågorna från några random bloggar
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback