Bra dagar

 
 
Igår var jag ledig och det var helt underbart! Började dagen med att käka fruktost framför Grimm med pojken. Sen spenderade jag några timmar med att varva mellan att kolla på Supernatural och gör vettiga saker som att handla, laga mat och duscha. Framåt kvällen smet jag iväg till Sanna och snackade skit i någon timme. Sen var det hem och fortsätta kolla på Supernatural. En riktigt bra dag enligt mig =D
 
Idag var vi en sväng förbi shoppingcentret och köpte sånna där tråkiga saker som glödlampor och tandkräm men var soligt och skönt så funkade ändå. Om det inte blåste så förjävligt skulle det varit bäst.
 
Nu har jag precis börjat jobba och för en gångs skull funkar saker direkt när jag kommer in så om inte något stör nu med att gå åt helvete kommer det nog bli en bra kväll. Lite deprimerande att jag nu kommer jobba varje dag fram tills på onsdag men det är väl sånt man för överleva.
 
Nu kanske jag ska ta och faktiskt jobba lite oxå
 
 
Gillar att det blåa bandet alltid avslöjar när jag är på jobbet.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback