Babbel

 
 
Sorry för den dåliga uppdateringen senaste dagarna. Blev lite... ja, låt oss bara säga att allt inte blev som det var planerat.
 
Sitter som vanligt på jobbet. Men har bara ikväll och imorgon kväll kvar innan jag har hela helgen ledigt. Kanske har gnällt lite mycket om att jag är uttråkad och det inte finns något att göra osv sen jag bytta skift och vill bara klargöra en sak. Jag älskar mina nya tider! Jag tycker om jobbet och jag trivs jätte bra. Jag är ingen morgon människa och skulle antagligen inte gå för långt om jag sa att jag mår bättre än vad jag gjort sen jag flyttade hit! Inte för att jag mått dåligt eller så men 7-16 mån-fre har aldrig funkat speciellt bra för mig.
 
 
Eftersom det är ganska lugnt just nu, vilket det nästan alltid är några timmar in på kvällen, så roar jag mig med något jag inte gjort på länga. Sitter och läser igenom kommentarsfält och lägger mig i på andra bloggar. Finns sämre saker att göra antar jag.
 
Jag är inte så bra på att lägga mig i och diskutera. Först så är jag lite lat och brukar aldrig orka ta det med folk. Börjar man en diskussion måste man avsluta den. Att bara komma in och lägga nån kommentar med sen vägra fortsätta är bara tråkigt.
Sen så hatar jag att ha fel. Det gör att om jag inte är 100% säker på något, kanske är jätte säker men saknar de där "jag såg det själv %en", så skippar jag helst att säga något.
 
Nej, jag är för lat och tycker för mycket om att alltid ha rätt helt enkelt.
 
Men nu ska vi se om jag inte kan ta och lägga mig i lite saker iaf =D
 
         
 
 
Irriterar mig lite att mitt hår är klarrött just nu men att den dumma kameran inte vill få med det
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback