Undviker att göra vettiga saker

 
 
Just nu sitter jag i sängen och slänger då och då en missnöjd bild på min kamera som ligger en bit bort. Hade tänkt ta och ladda upp bilderna från sverige som jag tog i helgen men då måste jag ta och leta reda på den förbannade sladden för att ladda in dom på datorn. Tror det får vänta tills senare.
 
Annars sitter jag och kollar på Dexter. Kom på för ett tag sen att jag faktiskt aldrig sett första säsongen av det. Började kolla först på andra. Så laddade ner första och nu har jag kommit till fjärde avsnittet. Hade glömt hur bra den serien var!
 
Nä tror jag ska gå ner och dra ut dom andra för en cigarett. Kanske kan jag övertala dom att gå till vinyard för lite käk och några öl. 
 
Det sista tvivlar jag dock på =P
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback