Sjuk och jävlig

 
Går dagen spenderade jag i sängen. Var vaken samanlagt kanske 6 timmar under gårdagen. Idag har varit bättre. Har ingen feber och knappt hostat alls det enda är att jag tappat rösten lite. 
 
Självklart gjorde jag dock bort mig lite imorse och sket i att åka in till jobbet för att fixa en tid hos doktorn där. Lär inte bli något problem med jobbet men får inge betalt för igår eller idag. Menmen jag överlever väl.
 
Imorgon blir det att jobba. Förhoppningsvis är rösten bättre och om inte så håller vi tummarna för att det är tillräckligt lite samtal för att jag ska klara mig ändå.
 
Känns som att jag kommer börja klättra på väggarna snart, jag är så trött på att bara vara hemma
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback