Payday =D

 
 
Jag är på ovanligt bra humör idag. Kanske för att det är löne dag. Eller för att det är torsdag så vackan snart är slut. Kanske för att jag sovigt bra hela natten. Spela roll varför egentligen.
 
Andreas drog till sverige imorse så nu har jag mitt rum helt för mig själv ett tag. Då extra människorna är roliga att ha i huset så blir det ändå lite trångt ibland. Men nu kan jag bre ut mig och sova över hela sängen om jag vill. Vilket är min plan för kvällen. Nästan iaf. Tänket ta och köpa lite chips eller popcorn på vägen hem sen ska jag ladda ner några action och skräckfilmer sen mysa i sängen resten av kvällen.
 
Har ni några tips på bra action filmer?
 
Hmm får väl hänga en stund på imdb idag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback