God morgon!

 
 
Idag är det fredag =D Det är alltid bäst!
 
Är oxå bäst att jag fick sova enda tills kl halv åtta i morse. Nackdelen är väl att jag slutar först vid fem men efter en vecka av att ha gått upp 5 på morgonen så är det helt klart värt det.
 
Sitter och väntar på att Mattias ska bli klar med ett samtal så att jag får röksällskap. Sen ska jag köpa något att dricka. Vill ha kaffe men det är så drygt långt att gå dit så blir nog bara en cola eller redbull ist. Menmen det duger väl.
 
Ikväll är det teamnight med swedish pool. Kommer bli lite tajt om tid då man ska vara där kl 19 och jag slutar först 17. Blir att dra hem och turboduscha sen en taxi in till city center. Lär inte bli någon lång ute kväll för mig. Är för drygt seg sen försöker Jag spara pengar till när jag åker till sverige oxå.
 
Men nu ska jag gå ut och röka. Yeey!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback