Bara en kvart kvar nu

 
 
Den sista timmen på det sena passet (16-17) är helt olidligt tråkig. Vid den punkten har man spenderat flera timmar av dagen på reddit, gått igenom alla bloggar av intresse, spelat sig trött på spelen, kollat igenom 9gag, gjort allt jobb relaterat som man kan tänka sig behöva göra och sist men inte minst så är det nästan ingen annan människa kvar i bygget. Hatar att ha det här passet för man är verkligen så fruktansvärt rastlös mot slutet.
 
Tänka att jag kunde dela med mig av de gifar jag samlat på mig för att lägga till i samtime chatten sen jag fick den här datorn för kanske tre månader sen. Bara för att jag inte har något bättre för mig =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och ja vi tycker väldigt mycket om varandra och är vädligt lyckliga på mitt jobb
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback