Torsdag

 
 
 Torsdagar är bra daga. På torsdagar får man lön =D Visst det här är betala hyran veckan men det är alltid roligt att få lön ändå.
 
Den här månaden blir det juh billigare hyra oxå eftersom det blir rumbyte och grejer. Fast det blir antagligen först nästa helg. Men ändå.
 
Igår ville jag mörda våra grannar Dagiset. När jag kom hem från Anders på kvällen var jag så trött så jag gick och la mig nästan direkt. Efter att ha sovit i kanske en timme, med mitt fönster lite öppet, så går dagisets larm igång. Det fucking larmet var så jävla högt! Efter första hjärtattaken av det plötsliga tjutet smäller jag igen mitt förnster. Vilket inte hjälpte speciellt mycket alls. Fick lyssna på den skiten i nästan en halv timme innan det la av. Skyller på dom att jag var så förbannat trött imorse.
 
Nu sitter jag på jobbet och lallar. Inget händer så här tidigt så det är bara att hänga på reddit eller liknande. Om en kvart dyker Andreas upp och vi får hålla tummarna för att kan har köpt lite kaffe till mig då
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback