Min helg

 
 
 
Fredagen blev kort. Kollade Grimm och lite annat och drack massa alkohol sen fick vi för oss att det var dags att sova kl 21 eller nått. Men fan vad skönt det var att verkligen få sova ut.
 
Lördags dagen spenderade jag med att kolla på ikapp mig på nya säsongen av Big bang theroy och Revenge. Sen kollade jag på några ansvitt av första säsongen av Sex and the City för att jag tyckte jag behövde komma i rätt stämming,
När pojkarna på kvällen drog till Vinyard för att fira Peter drog jag in till City center för tjejkväll med flickorna från swe pool. Vi möttes upp på Hard rock cafe där vi käkade sen drack massa drinkar. Senare på kvällen kom lite fler folk från jobbet förbi och joinade oss. Blev inte så jätte sent för mig, tror jag drog hem runt ett tiden och fortsatte en stund hemma innan jag kom i säng runt 3 tiden.
 
En av bilderna vi lyckades ta. Vi tog typ 20 stycken likadana och ingen av bilderna var alla helt nöjda med. Tjejer...
 
 
 
Söndagen blev en till lugn dag. Sov en massa sen drog jag hem till Anders och käka pizza, drack cola och kollade på Dune.
Har laddat hem Children of Dune som jag tänkte kolla på ikväll oxå. Kom på att jag faktiskt aldrig sett hela den serien.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback