Måndag

 
 
Måndagar är alltid sega och jobbiga. Spelar ingen roll hur mycket/lite man egentligen har att göra, tycker ändå dom halvt suger.
 
Kommer ihåg för några år sen när jag brukade älska måndagar. Då jag jobbade fredag till söndag ibland måndag morgon. Måndagar var då min fredag. Men nu är jag med kontorstids folket som jobbar måndag till fredag vecka ut och vecka in. Suck.
 
Hade en jobbintervju idag. För ett Project Manager jobb inom ibm jag skulle vilja ha. Jag tror det gick ganska bra. Jag har egentligen inte all erfarenhet för jobbet med intervjun gick bra. Tror jag. Fuck jag vet inte. Lika bra jag slutar btänka på det. Kommer inte få veta något om det på flera veckor ändå så ska jag sitta och älta det kommer jag bara bli galen.
 
Men hoppas lite kan man väl alltid...
 
 
En gamal glad bild på mig påväg till ett födelsedagsfirande. Om jag inte minns fel var det en bra dag =)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback