Vatten är din vän!

 
Igår lärde jag mig en viktig sak. Drick ibland något som inte innehåller alkohol. Det var först när jag kom hem på natten och började nyktra till som jag insåg varför jag hade en sån förjävla huvudvärk. 
 
När jag vaknade drack jag ett glas vatten. Nästa gång jag drack något var nångång mellan ett och två och det var en vodka/fanta. Sen fortsatte det men lördag, förfest och leaving pint. Klunkade iaf i mig en halv liter vatten innan jag la mig så mådde inte för mycket skit när jag vaknade i morse. Tyvärr tillräckligt mycket skit för att inte orka ta tåget bort till leixlip oxh käka pizza med Anders
 
Eftersom jag som vanligt glömde min kamera hemma får ni roa er med några egopics ist
 
       



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback