Vad som händer här

 
Sladden till min kamera är spårlöst försvunnen. Tänkte ge det ett mer ärligt försök att leta imorgon. Innan dess får ni nöja er med bara text.
 
Så, i torsdags var Idas sista middag på vineyard. Självklart kom ett gäng på 10 tyskar precis innan vi och stal åt sig alla stenar så när vi skulle beställa var det att antingen vänta en evighet eller käka något annat än steak on a stone. Blev burgare för mig och den var faktiskt god. Sen lite dricka på det. En ganska tidig men mysig kväll.
 
Igår, fredag, gjorde jag inte mycket alls. Pojkarna i huset spelade och jag kollade film och drack lite vin. Sen spenderade jag en stund på Skype oxå där jag fick prata med först Therese, pappa och anders som vanligt men sen även mamma vilket var mysigt.
 
Idag har vi varit iväg till Ikea. Blev köttbullar till lunch/frukost sen skippade vi hela show delen och gick ner till plock avdelningen där det köptes glödlampor, några tallrikar och galjar. Sen köpte Andreas en julbock och Mattias en svart tyg docka för 10 euro (?)
Mina inköp kom i mat affären där jag lyckades shoppa upp 39 euro. Vilket det helt klart var värt =D
 
Funderade tidigare på om jag skulle till en hemma fest en bit bort men har bestämt mig för att min lördags kväll är bättre spenderad med att bli full hemma i pyjamas och kolla film eller serier. Har vissa planer på att inte lämna mina sovkläder förän jag måste till jobbet på måndag 
 
 
Ni får en gammal bild på köttbulls ätande på Ikea så är det blir lite mer färgglatt iaf. Tar man bort vitlöksbrödet till höger där så är det exakt vad jag käkade idag
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback