Torsdag

 
 
Sitter av sista timmen på jobbet nu. Det suger att ha sena passet för efter kl 4 är det typ inte en jävel i huset. Sen ringer det knappt heller så bara att sitta och lalla
 
Efter jobbet blir det iaf Vineyard. Ida ville käka där en sista gång innan hon lämnar oss för Sverige så vi är några stycken som ska gå. Ska nog bli mysigt även om man inte ska överdriva. Både för att man jobbar imorgon och ekonomins skull.
 
Men idag har jag lyckats med något helt fantastiskt! Jag har tagit med mig min kamera =D
Hoppas bara att jag faktikst kommer ihåg att använda den nått oxå så kanske ni får lite bilder imorgon.
 
Annars har dagen varit relativt lugn. Har juh en newhire som suttit hos mig den här veckan. Det har faktikst varit ganska roligt även om man lite smått börjar få slut på saker att lära. Eller iaf saker man kommer på just då.
 
Men nu ska jag väl spela lite mer hotshots innan jag drar
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback