Minispa

 
Nu sitter jag med huvudet fullt av färg. Ska strax gå och skölja ur det sen blir jag fin!
 
Bestämde mig för att jag lika gärna kunde göra en helkväll av det så efter att jag duschat blir det manikyr, pedikyr, hemma gjord ansiktsmask osv.
 
Det hemmagjorde ansikts gäggan är jag like osäker på dock. Jag borde verkligen sluta läsa på /r/TheGirlSurvivalGuide/ den ger mig skumma ideer. Körde på en ganska lättsam som jag hittade iaf. 
 
Man värmer en halv kopp honung till den är ljummen sen blandar man i bruntsocker. Det ska jag kleta in i ansiktet om ett tag!
 
Jag lägger ner det här inlägget nu för känns som att jag knappt kan formulera sammanhängande meningar just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback