Min helg

 
 
Nu ligger jag i sängen och latar mig. borde dock strax ta en dusch och slänga på mig lite fräscha kläder.
 
Gårdagen spenderade jag som sagt i sängen. Vi beställde hem lite bakis pizza, fixade läsk och chips och kollade massa film. Det blev Looper, The Amazing Spider man och Brave. Framåt kvällen när Andreas ville spela lite så fortsatte jag med att kolla på Cleopatra. Mysig dag allt som allt.
 
I fredags hängde jag först hemma hos Sanna där vi drack vin och snackade skit innan vi drog till vineyard för att möta resten av folken. Vi var bara 45 minuter sena =P Där blev det att käka steak som jag faktiskt blev lite besviken på. Vet inte om det var jag som bara inte var sugen eller om det var steakens fel men var inte alls lika gott som vanligt.
Efter att vi tröttnat på Vineyard så drog några vidare in till stan och några hem till oss. Hos oss blev det att bland annat kolla på Porrbloopers, försök till att spela twister och tidig 90 tals rap
 
Men nu måste jag som sagt hoppa in i duschen. Ska hem till anders och käka lite kebab och snacka skit. kanske är Therese och pappa inne på skype oxå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback