Julpynt

 
 
Idag är en bättre dag, jag hatar inte riktigt alla människor =P
 
Tror det till stor del är att jag räknade ut att om 20 dagar åker jag till sverige. Det är lixom inte alls lång tid kvar. Och bästa av allt är att det då kommer vara jul!
 
Har tänkt att jag måste få in lite julkänslor så vi har tänkt att imorgon efter jobbet drar vi till deals och köper lite billigt julpynt så att det blir lite stämning här hemma.
 
Sen på söndag ska det vara Svenst Adventsfirande på ett ställe här i Dublin. Och dom har klämt in alla advent i allt så det blir både lucia tåg, glöggdrickande, mini julmarknad och så vidare. Gratis inträde var det oxå så ska bli mysigt
 
 
Nu ska jag ut och ta en cigg sen blir det att kolla på Daily Show och Colbert report
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback