Greasie

 
 
Jag sitter och ser jätte mysig ut just nu. Efter att ha tröttnat på hur mitt håt ser helt förstört och knastrande torrt ut av det irlänska vattnet eller vad det nu är så har jag provat en ny sak. Mitt hår är helt dränkt av olja! Ser ut som att jag inte duschat på en månad eller två.
 
Ideen fick jag då jag hittade den nystartade /r/TheGirlSurvivalGuide/ på reddit. Hur många som helst tipsar om att ha antingen olivolja eller liknande i håret för att få det att må bättre.
 
Lite fegis är jag för klarade inte just det där med olivolja i håret så har nu ist en helt naturlig mango olja inkletat. Det ska sitta i en till två timmar innan jag tvättar ur det. Får se om det gör någon skilnad alls eller om jag kommer sitta här som ett fån sen. Men hoppas verkligen det hjälper lite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback