Babbel

 
En sak kan jag iaf säga, mitt hår + olja = bästa iden på länge!
 
Var ganska skeptiskt och trodde jag failat totalt då jag sköljde ur det och mitt hår kändes torrt som papper. Men juh mer det torkade juh lenare och mjukare blev det. Helt underbart! Kanske inte riktigt i klass med mitt "svenska" hår (när jag skötte det) men jäkla nära var det.
 
Nästa gång blir det nog att prova olivoljan. Visst mango olja luktar mysigt och känns mysigare men flaskan är liten och inte det billigaste. Använde upp kanske en 1/4 av flaskan och riktigt så bra tjänar jag inte.
 
Annars är livet lite rörigt. Trivs bra i nya rummet och har blivigt ganska bra ordning där men sen är det självklart massa saker man inte hittar. Bland annat min laddare och min kamerasladd har varit borta i dagar. Nu börjar jag fundera på vart jag lagt mobilen oxå. Har inte sett den på ett tag.
 
Jobbet är strulligare än på länge. Saker ska krångla, folk vet inte vad dom sysslar med och under dagen igår funderade jag på om det faktiskt var värt det eller om man skulle gå och slänga sin badge i ansiktet på någon,
 
Min ekonomi är så åt helvete att jag börjat köra ignorera taktiken. Ignorerar jag det tillräckligt länge så försvinner det. Ovanligt smart taktik måste jag säga.
 
Men en trevlig sak är, för att gå tillbaka till tidigare ämne, hemmet. Än så länge fungerar det bättre än jag trodde att dela rum med pojken. Fast sen så fick man sig juh ett tag att vänja sig när han bodde i mitt rum förut. Men ändå. Sen är det ganska trevligt att det nu är första gången på lite över tre månader som ingen bott i vårat vardagsrum. Det gör en ganska stor skillnad!
 
Men nu ska jag sluta babbla och lura ut sällskap på balkongen
 
 
 
Ego pic! =D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback