Babbel på arbetstid som vanligt

 
Nu är det bara en timme kvar innan jag slutar. Dagen har gått relativt fort ändå. Dock har jag inte haft någon arbetslust alls. Har inte ens brytt mig om att kolla ticketkön mer än att se så att det inte motförmodan skulle vara någon från våran dublin desk. Borde antagligen kolla ena jobb mailen innan jag går men då finns riken att jag faktiskt måste göra något och det har jag ingen lust med.
 
Nej, det är helt enkelt inte min dag idag.
 
När jag slutar ska jag gå hem och se om jag kan hitta något skoj att göra så dagen inte suger helt iaf. Kanske kommer kissekatten på besök idag igen och kanske får man klappa den lite mer den här gången.
 
Skulle vilja åka in till stan och spendera lite tid och pengar inne på Chapters men med hyran den här veckan så måste jag nog vara lite försiktigare med pengarna. Får se om jag hittar något skoj i bokhyllan ist.
Det är vid sånna här tillfällen jag saknar mitt lilla bibliotek hemma som nu ligger nerpackat i kartonger i både mammas och pappas källare. Börjar få ihop en liten samling här men inget i närheten av det som finna hemma.
 
Hur jag ska få med mig böckerna när jag väl flyttar tillbaka till Sverige är något jag helst inte funderar på. Inte bara böckerna heller. Har nog samlat på¨mig för mycket skit.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback