10 saker ni inte visste om mig

 
1. Jag älskar Stephen King filmer och har på börjat och älskat flera av hans böcker. Men jag har bara lyckats läsa klart Jurtjyrkogården
 
2. En period hade jag en mindre besatthet av Kleopatra. Under ett par veckors tid lästa jag flera böcker, webbsidor och såg massa filmer och dokumentärer om henne
 
3. Jag köper oftast billigt smink från typ HM, billigaste nagellacket jag hittar, kläder från Pennys och liknande, klipper och färgar mitt eget hår, kör på budjetmärken för shampoo och hur mycket jag än älskar dom får jag rysningar av att köpa skor för över tusenlappen (helst inte ens över 500) Ganska rakt av jag föredrar kvantitet över kvalitet.
Trots detta kan så är jag beroende av Body Shops Pink Grapefruit duschkrämt. Som jag tyvärr inte använder sparsamt 
 
4. När jag för något år sen lyckades slå min pappa på shack så gav det mig en större egoboost än när jag fick mitt första MVG någonstin sista året i gymnasiet, än när jag fick en löneförhöjning på jobbet ställt efter "over expectation" ist för "normal" eller när en person jag såg upp till kallade mig smart.
Inget är riktigt samma sak som när det gäller ens pappa antar jag. Och vi behöver inte nämna att Anders och jag gissar även Therese har lyckats med detta flera ggr.
 
5. Trots att jag jobbat snart 1 1/2 år med IT support var jag idag tvungen att be om hjälp för att hitta lösenordet till det trådlösa på min dator. Jag vet inte heller hur man får fram en ip adressen för en webbsida eller en massa annat skit som jag borde veta. Intressant nog är jag ändå ganska bra på mitt jobb 
 
6. Jag ogillar starkt ordet "Hen". Jag ogillar det av samma anledning som jag ogillar ordet "hurtig" För att det är så fult! Annars bryr jag mig inte så mycket om det. Tycker folk att det är viktigt så fine använd det. Men det är fortfarande fult. Sen försår jag inte riktigt varför folk tycker det är så viktigt att det ska finnas heller men det är en annan sak.
 
7. Jag är hungrig. Detta har jag bara med för att jag är irriterad över att maten vi beställde för nästan en timme sen inte dykt upp än
 
8. Varje gång jag ska bajsa måste jag spola vatten i handfatet samtidigt, iaf om nån annan är hemma. Jag är medveten om hur löjligt det är för uppenberligen bajsar alla och det är inge konstigt med det. Men kan fortfarande inte låta bli
 
9. Jag börjar väldigt mycket få slut på saker att skriva. Känner mig som en lite tråkig människa här. Helt ärligt så skrev jag de första 4 sakerna på den här listan för två veckor sen men kom inte på något mer så sparade det bara i utkast. Jag gör sånt ganka ofta
 
10. Yeey sista punkten. Jag hatar när människor ber mig välja vilken låt som ska spelas. Jag tycker om det mesta i musikväg men är skit dålig på att komma ihåg namn på saker/människor så mina default artister är Johnny Cash, Disney och Sinarta 
För ni vet ingen kan klaga på dom tre. Och gör man det så dömmer jag dom i mitt huvud som människor med hopplöst dålig smak
 
Jävlar vad listor det här blivigt senaste tiden. Jag gillar dock listor så vänj er. Sen är det något bra att fylla ut bloggen med när man inte har något bättre att säga
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback