Lördag 28/1 -12



Sitter i soffan här hemma och dricker cola från en burk. I bakgrunden går det dansbands musik. Är inte helt nöjd med valet av musik med det får väl vara. Har just klämt i mig på hemma gjorde räkmackor. Dom var typ helt täckta av räkor så man inte såg något annat =D

Om någon timme eller så ska jag börja dra mig mot Leixlip. Ska laga tacos åt Anders och Mikaela ikväll. Antagligen lär jag bli kvar över natten oxå. Har inte varit där på flera veckor nu så ska bli kul att träffa dom. Tänkte försöka ge mig på att övertala dom att se Askungen med mig ikväll. Misstäker att det inte kommer vara överdrivet svårt men ändå.

Nej nu ska jag nog lura ut någon på en cigarett sen hitta något annat att ha på mig än pyjamasbyxor

           




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback