God morgon



Jag måste erkänna att jag är väldigt bjöd med vart jag bor nu. Just nu steks det pannkakor i köket till frukost =D Hur grymt är inte det.

Igår va vi på Ikea oxå. Nu har vi köpt saker som en stor kastrull, fungerande stekpanna, köks och badrums handdukar, stora glas, duschdraperi, bunkar, matlådor och lite annat skit.

Skulle egentligen ha åkt till Leixlip idag men kände redan i fredags att jag inte skulle orka. Blir att åka dit nästa helg och laga tacos som förlåt. Hjälper kanske inte att jag fortfarande har deras julklapp i min väska.
 
Lärde mig just om Operation Acoustic Kitty oxå. Tydligen tränade CIA en stackars katt i ett halv år så att den skulle lyssna av någon spion i en park. Sen när dom släpte ut den så att den skulle springa och leka var det första den gjorde att överkörd. Dom kände sig nog ganska misslyckade då =P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback