Svar

Här kommer svaren på frågestunden =)
 
Fråga: Vad finns det mest av i världen, hundar eller katter?
Svar: Ingen aning men skulle gissa på katter. Har fått för mig att dom har lättare att överleva utan hem
 
Fråga: Vilka serier följer du?
Svar: Oftast följer jag inte serier utan väntar tills det kommit ut nån säsong och streckkollar. Men dom jag kollar på vecka efter vecka just nu är Big Bang theory och Revenge sen från och till Colbert Report och Daily Show med Jon Stewart
 
Fråga: hur bor du? kan du inte göra ett video inlägg och visa?
Svar: jag bor i en jätte fin ganska stor lägenhet med 3 pojkar. Faktikt den finaste lägenheten jag bott i (inte för att det är så många) 
Det kanske jag skulle kunna göra. Kan iaf ta lite mer bilder och visa upp för er
 
Fråga: 37?
Svar: Är antalet pjäser som William Shakespeare tros ha skrivigt
 
Fråga: Tror du att världen går under på fredag?
Svar: nu är det kanske lite fusk eftersom det faktiskt är fredag idag men nej det har jag aldrig trott
 
Fråga: Vad lägger du mest pengar på per år, böcker eller skor?
Svar: Måste nog säga böcker där. Speciellt efter att ha hittat Pennys och deras extrem billiga skor
 
Fråga: Om du fick ett jobb i Sverige som inte var i Stockholm, skulle du flytta dit då?
Svar: Har ganska mycket med vilket jobb det skulle vara. Jag är väldigt förtjust i stockholm och tror det alltid kommer vara mitt "hem" Så skulle vara svårt att flytta till en annan del av sverige och skapa ett liv där. Några år i Irland är inte riktigt samma sak
 
Fråga: Kan du vifta på öronen?
Svar: Nä, men min farfar kunde =D
 
Fråga: Skulle du du helst slåss mot en anka stor som en häst eller 100 hästar i ankstorlek?
Svar: Anka stor som en häst. 100 stycken i ankstorlek blir ganska mycket ändå
 
Fråga: Vilken är den bästa jullåten?
Svar: Jingle bell
 
Fråga: Varför har du med en cigg på din header? Tycker du verkligen att det är ett bra budskap till dina bloggläsare?
Svar: Det här med rökning dyker alltid upp lite då och då men vi tar det väl igen. Jag gillar att röka. Jag vet att det är farligt, dåligt, luktar illa, störande och dyrt men jag väljer att röka för att jag gillar det och det är mitt val. Om jag vill sända något budskap när det gäller rökning så är det att sluta fucking gnäll om andras val. Sen länkar jag gärna till det här blogginlägget av en klok människa som är mycket bättre på att förklara än vad jag är
 
Fråga: Vilken avslutad bokserie skulle få en till del om du kunde välja? Vilken avlutad tv-serie skulle få en till säsong?
Svar: Tv serie blir nog Firefly eller Rome. När det gäller böcker är det svårare. Det jag kommer på nu är att jag skulle vilja veta hur det gick för Oskar och Eli från Låt den rätte komma in. Men tror inte det är vad jag skulle välja om jag funderade på det i några dagar.. Eller Stolthet och fördom
 
Fråga: Grön-, gul- eller gråhårig i en månad, vilket skulle det bli?
Svar: Helt klart grönt!
 
Fråga: Vilket instrument skulle du helst vilja kunna spela?
Svar: Fiol, och riktigt bra oxå
 
Fråga: Varför är det viktigt att källsortera sina sopor? Eller är det inte viktigt? Är det hela en stor konspiration från sopföretagen?!
Svar: Haha jag tror inte det är en konspiration direkt. Det är väl viktigt för alla de där ta hand om miljön anledningarna. Men helt ärlig så är jag ganska dålig på det och bryr mig inte så mycket. Kanske är jag en dålig människa för det men skit samma
 
Fråga: hur känns det att vara den vidrigaste slampan i sverige?? och vad är grejen med namnet titzi egentligen kan man skryta mer bara för att du råkar ha massa fett i brösten....??
Svar: Ska vi verkligen börja med det här igen? Det var juh flera år sen nu och du har varit tyst i över ett ^^
Menmen, det första tänker jag inte bevärdiga med ett svar, det andra Titzi är en förkortning på Catitzi och det tredje fuck you mina bröst är fucking fabolous ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback