Nyårs planer

 
 
Så har hur ska ni fira era nyår?
 
Själv blir det att vara i Dublin i år. Första gången jag inte firar det hemma i stockholm (ja förutom den gången då jag var 14 och följde med en kompis till hennes föräldrars landställe. Men det sög så vi låssas inte om det)
Dock är det lite depimerande att missa mini julen som detta år ska vara hos mamma. Eller ja, hon har sagt att vi kan flytta det till några dagar innan ist men vette fan om det blir riktigt samma sak. Fast får vara med iaf =D
 
Det ska bli intressant att se vad dublin har att erbjuda i nyårsväg. Men tror det kan bli ganska bra =)
 
Alla andra i huset kommer oxå vara här över nyår så kommer inte sluta med att jag sitter ensam hemma och är deprimerad iaf.
 
Kommer vara ledig själva nyårsafton men ska jobba nyårsdagen. Lär inte hända något alls här då men måste sitta av tiden iaf.
 
Så va fan bara att komma bakis/full och kolla film på datorn. I värsta fann kanske man måste låsa upp någons konto men mer än så lär det inte bli. Sanna kommer vara här och göra mig sällskap oxå så det blir nog bra.
 

 
 
Nu måste jag bara hitta något ballt att ha på mig oxå =P
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback