Mys!

 
Ikväll blir en lugn kväll. Ska till Anders efter jobbet och där blir det nog att käka pizza, kolla nån film och snacka skit.
 
Men skit vädret som är nu funderar jag på att vara lat och ta en taxi från jobbet till tågstationen. Känns inte så mysigt att gå i regn och blåst 45 min när taxin ändå bara kostar runt 10 euro.
 
Idag är det fredag och det är en bra dag. Inte bara för att det är fredag utan för att jag bara har idag och måndag kvar sen går jag på semester =D Eller ja ska in hit för intervju någon timme på tisdag men det räknas inte riktigt.
 
Sen blir det massa gosande med vovvar, skitsnack och kaffe med mamma, kortspelande hos pappa och antagligen allmänt massa fikande i hela 12 dagar innan det blir flyg till baka till irland.
 
Lite bilder från tidigare hemåkningar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback