Lallande

 
 
Jag är så förbannat utttråkad. Just nu är det 40 minuter innan jag slutar och jag har inget kvar att göra. och den inkluderar spel, reddit och jobb.
 
Vet ni btw vad jag lyckades med för några veckor sen? Har försökt en gång tidigare men fick inte då.
Varje gång vi avslutar ett ärende så skickas en ankät ut. Vädigt få som svarar på dom men en del gör. I den så är det typ 5 frågor som man får välja 1-5 på (5 är högst) sen finns det en del där användaren får lämna en kommentar om dom vill.
 
Ibland händer det att användaren lämnar en kommentar om hur bra hjälp dom fick eller hur bra personen dom pratade med osv. När vi får sånt kallas det Bragletter och så får man det utskrivet på en fin liten inplastad lapp. På den inplastade lilla lappen ska det finnas ett foto på personen som hanterade samtalat.
 
Jag har just nu 3 stycken bragletters med den bästa bilden någonsin! Och den bilden kommer dom använda till de framtida små lapparna jag kommer få.
 
Denna bild:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback